صفحه-اصلی

تاریخچه کشت و صنعت خاورپویا

این شرکت در سال 1385 جهت تولید انواع محصولات کشاورزی بصورت منجمد شده و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته IQF کار خود را آغاز کرد و بعنوان اولین کارخانه در استان مازندران تا پایان سال 1388 به بهره برداری رسید. این مجتمع در مساحتی بالغ بر 6000 متر مربع با سرد خانه های مجهز جهت نگهداری محصولات در فاز اول آماده گردید تا در خصوص تولید صادراتی و توزیع داخلی تامین کننده مواد اولیه کارخانجات صنایع غذایی باشد. ظرفیت بالای خط تولید این کارخانه باعث میشود تا زمینهای کشاورزی بسیار زیادی به زیر کشت محصولات کشاورزی رفته و این امر گامی بزرگ در جهت توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی می باشد ادامه مطلب

محصولات بالک

این مجتمع تولیدی با برنامه ریزی های پیش بینی شده و بر اساس فصل کشت و برداشت محصولات کشاورزی تا انتخاب بهترین نوع بذر ، تحت نظارت کارشناسان خود توانسته تا مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات صنایع غذایی ، تولید کنندگان فرآورده های گوشتی و لبنی و محصولات پروتئینی داخل و خارج از کشور را تامین نماید.

محصولات بسته بندی

تمامی محصولات مجتمع تولیدی بارلی قابل ارائه در بازار فروش داخل و صادراتی بصورت بسته بندی های متالایزی ، ظروف P.P و IML میباشد.همچنین این مجموعه توانسته در خصوص صادرات به کشورهای مختلف سهم بسزایی از بازار را به خود اختصاص دهد.